niedziela, 24 lutego 2013

It's only a picture tag

Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu.
2. Odpowiedz w formie zdjęcia na 17 pytań- może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek czy PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej- ewentualnie krótki podpis dozwolony :).
3. Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z Internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej osobisty i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w pytaniu o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)
Za nominację dziękuję Fortunacie

1. Codziennie widzisz...
Widok z okna. Czyż nie jest piękny?

2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
Zakopianki rządzą!

3. Ulubiona pora dnia?
Późny wieczór

4. Coś nowego?


5. Właśnie tęsknisz za...
Lato.

6. Piosenka, która za Tobą chodzi...


7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...


8. Najlepszy moment tygodnia?


9. Czym chciałaś/eś być jako dziecko?
Nie wiem, dlaczego pytanie jest czym, ale zawsze chciałam być pisarką.

10. Nigdy nie rozstajesz się z....


11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.


12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.


13. Coś, co robisz przez cały czas.


14. Zdjęcie tygodnia?

15. Ulubione słowo/wyrażenie?


16. Najlepszy moment roku.
2012: Październikowy spacer wieczorową porą. I koncerty, oczywiście.

2013: Koncerty.

17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.
Nikusia.

I nominacje:
Gemini
Lúthien
Ninówa
Nuit
Kathy Leonia
Kaa

112 komentarzy:

  1. Pisarką zawsze możesz zostać, nie wszystko stracone :D
    Nikusia... te oczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że zostanę! Dopiero za kilka dobrych lat, ale zostanę. ;)
      Czy te oczy mogą kłamać?

      Usuń
    2. Rozsądnie, najpierw będziesz szlifować umiejętności )
      Stawiam wszystkie pieniądze, że nie! :D

      Usuń
    3. Dokładnie tak. Po prostu w tym momencie nie jestem w stanie napisać dobrej książki, więc muszę się doskonalić i zbierać doświadczenia. :)
      Oczywiście, że nie! Ona kocha wszystkich. Czarny kłębek szczęścia i miłości - tak ostatnio nazwała ją moja koleżanka. :D

      Usuń
    4. Pozostaje życzyć powodzenia, sama myślę podobnie. W wakacje planuję zapisać się na warsztaty literackie (jeśli takowe wynajdę), bo rozważam zajęcie się tym zawodowo jako alternatywę do dziennikarstwa, gdzie trzeba mieć cholerne znajomości. Bazgrzę praktycznie od zawsze, więc ćwiczenia na własną rękę przychodzą same :)
      To widać od razu, słodziak niesamowity :D

      Usuń
    5. Ja na razie aż tak ambitnych planów nie mam. W ogóle póki co o wakacjach nie mam siły myśleć. To dla mnie bardzo odległy czas.

      Usuń
    6. Ja z kolei mam odwrotnie - długoterminowe planowanie pomaga się wyciszyć i uporządkować chaos w głowie.

      Usuń
    7. To dobrze. Moje długoterminowe plany zwykle spalają na panewce.

      Usuń
    8. Wolisz spontaniczne podejmowanie decyzji? Podziwiam :)

      Usuń
    9. Zdecydowanie wolę. Wtedy nie zdążę zmienić zdania trzy razy. :P

      Usuń
  2. Ha, mam taki sam żel i antyperspirant teraz ;D Moją miłością również jest Londyn i nie rozstaję się z kremem do rąk ;D Może to jakaś cecha dziewcząt o naszym imieniu? A firmę Oryginal Source mogę Ci z czystym sumieniem polecić, o takim samym zapachu jak wyżej wymieniony żel jest płyn do kąpieli, bardzo wydajny i w ogóle fajny. Mają wiele świetnych zapachów ;)
    Powodzenia z pisarstwem, dasz mi autograf? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy kilka wspólnych cech.
      Uwielbiam te żele pod prysznic, pachną po prostu przecudnie i nawilżają skórę. :) Ale płynów do kąpieli nie widziałam nigdzie.
      Oczywiście, że dam. Jak już będę sławna, będziesz mogła się nim chwalić. :P

      Usuń
    2. W ciągu jednej doby obiecano mi dwa autografy! Drugi ma być od mojego siedmioletniego oczka w głowie, będzie artystką :D
      Płyny... popatrz na ich stronie w jakich sklepach mają swoje produkty http://www.originalsource.pl/ :) Ostatnio w biedrze za 12 zł można było kupić dwa. Mega plusem jest to, że ich kosmetyki są takie inne i się tak fajnie pienią :D

      Usuń
    3. Ja w swojej kolekcji mam tylko jeden prawdziwy autograf, od Gutka z Indios Bravos, a takich obiecanych od przyszłych artystów całą masę. :P
      Tak, ten właśnie w biedronce kupowałam, nie mogłam takiej okazji przepuścić! :)

      Usuń
    4. Pomarańczowy jest świetny, kurcze, nie pamiętam z czego on jest, ale tylko jeden pomarańczowy mają, ma taki trochę ostrawy zapach, jak afrodyzjak :D

      Usuń
    5. Orange oil & ginger? :D Dla mnie za ostry, zdecydowanie wolę owocowe zapachy.

      Usuń
    6. Ooo, właśnie ten. Ja mam szeroką gamę ulubionych zapachów :D

      Usuń
    7. Co kto lubi. ;) Chociaż w sumie wolałabym ten, niż żele Dove. Nie wiem czemu, ale zupełnie mi nie podchodzą.

      Usuń
    8. Ja z Dove lubię jeden, z nivea lubię jeden i z original mam kilka ulubionych, bo już parę ich miałam. Ponoć truskawkowy jest fajny, ale trochę się boję tego zapachu sztucznej truskawki :D

      Usuń
    9. Ja zawsze wącham sobie w sklepie i biorę ten, który mi się najbardziej podoba. Też za truskawką jakoś nie przepadam. Kiedyś dostałam perfum o zapachu truskawkowym, to mdliło mnie od niego. :P

      Usuń
  3. Jaaaaaaaki cudowny widok! <3
    Wiesz, że w 17. pytaniu też pomyślałbym chyba o psie? Boże, to straszne. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Uwielbiam go. ;)
      Nie, dlaczego? Moja koleżanka ostatnio opisała Nikusię jako czarny kłębek szczęścia. :D

      Usuń
    2. Nie dziwię się. Ja patrząc za okno widzę... blok ;D
      No i fajnie ;). Ale w tym pytaniu chodziło chyba bardziej o ludzi ;D

      Usuń
    3. Z okna w kuchni miałam też piękny widok na gdyńską stocznię. Niestety już budują blok, który mi to zasłoni.
      Oj tam, dla mnie Nikusia jest jak członek rodziny. Nie wyobrażam sobie nikogo innego w odpowiedzi na to pytanie. :)

      Usuń
    4. Ponoć jestem głupia, bo uwielbiam szare osiedla, ale myślę, że gdyby ktoś zasłonił mi taki widok - zabiłabym ;D
      Rozumiem, rozumiem :)

      Usuń
    5. Miałam taki widok przez 20 lat, więc może teraz czas na zmianę. :P

      Usuń
    6. Wolisz oglądać blok? ;D

      Usuń
    7. Może to mnie zmotywuje do próby zmiany miejsca zamieszkania. :P

      Usuń
    8. Na wyprowadzkę gotowa jeszcze nie jestem. :P

      Usuń
    9. Wszędzie dobrze, ale u mamusi najlepiej? ;D

      Usuń
    10. To też. A poza tym, żeby się wyprowadzić, to jeszcze musiałabym mieć z kim i gdzie. :P

      Usuń
  4. Słuchawki - nie wybieram się bez nich z domu... :) I mam ten sam Dove :P
    Poza tym - Ten pies rozbraja serce ;>
    Dziękuję za NIE nominację :D Boję się tych tagów jak jasna cholera :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikusia rozbraja wszystkich. Zapewniam, że na żywo jest jeszcze słodsza! :)
      Nie ma za co. Ale czego się w nich boisz?

      Usuń
    2. Niestety ja nawet takiej słodziny nie mogłabym tknąć. Mam uczulenie na sierść :(
      Bo jestem leniem i ciężko mi się wziąć za recenzję, a co dopiero za tag :P

      Usuń
    3. Ojej. Biedna jesteś.
      Przecież te tagi to świetna zabawa! :)

      Usuń
    4. Te ze zdjęciami są ok :) Ale to odp na pytania - na jeden zestaw ok, ale gorzej jak nominowało Cie kilka osób. :P

      Usuń
    5. No tak, to już trochę denerwujące jest. :P

      Usuń
    6. Niestety, nikt nie pomyślał o tym, żeby to zakończyć... Z tego co widze to jeszcze ludzie sie nominują w tych pytaniach i odpowiedziach :P

      Usuń
    7. Jeden raz ok, można kogoś nominować, ale za drugim, trzecim czy dziesiątym, to już nie przesadzajmy, bo cały blogspot zmieni się w odpowiadanie na pytania. :P Ja już więcej nie biorę w tym udziału, chyba że za rok. :P

      Usuń
    8. Ja jak to widze to modlę się, żeby nie być nominowana xD Odmówiłam niedawno. :P
      Za rok to może ja też się skuszę... :)

      Usuń
    9. Podobno im więcej nominacji, tym bardziej lubianym blogerem jesteś. :P
      Okej, to za rok Cię nominuję. :P

      Usuń
    10. Ja mało co przebywam na blogach a dostałam 5 nominacji... 3 wystarczyły :D
      Ok, za rok się z tym zmierzę. Mam nadzieję, że będę jeszcze na blogerze urzędować ;D

      Usuń
    11. Też mam taką nadzieję. :D

      Usuń
  5. krem do rąk niezastąpiony! ;D a na bloggerze to też ciągle siedzę ;D pisarką zawsze jeszcze możesz zostać, a jak już wydasz jakąś książkę to poproszę o wydanie z autografem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, zwłaszcza jak ma się suchą skórę, tak jak ja.
      Pewnie, że jeszcze zostanę pisarką! ;) Tylko nie wiem, czy będzie mnie stać na rozsyłanie książek, ale autograf mogę podarować Ci już teraz. :P

      Usuń
  6. Łaał, bardzo fajny jest ten tag :D Widok uroczy jest :D piąteczka, też chcę być pisarką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, ze u Ciebie też sporo muzyki jest w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy bez niej da się żyć? :)

      Usuń
    2. zawsze musi gdzieś być :)

      Usuń
    3. Pewnie. Dzięki temu życie jest odrobinkę lepsze. :)

      Usuń
    4. Odrobinkę? Mi dużo więcej daje muzyka, ale dla mnie Placebo jest jak powietrze ;)

      Usuń
    5. Nie mówię, że mi osobiście nie daje nic. Po prostu od samego słuchania życie nie staje się lepsze...

      Usuń
    6. Właśnie, że się staje ^^

      Usuń
    7. Póki nie trzeba wyjść i stawić czoła rzeczywistości.

      Usuń
    8. Rzeczywistość niestety zabija ;)

      Usuń
    9. Już od jutra przez kolejne pięć dni...

      Usuń
    10. Opowiedz mi coś o tym Bartku? :P

      A ja sobie kupiłam najpyszniejszego pączka na świecie i rzeczywistość jest lepsza :)

      Usuń
    11. A co byś chciała wiedzieć? :D
      Zawsze coś. Ja miałam ciasto wczoraj, ale szybko poszło.

      Usuń
  8. Słuchawki, pilniczek i krem do rąk - zestaw obowiązkowy w każdej torebce :) mogę zadać osobiste pytanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz. Najwyżej nie odpowiem. :)

      Usuń
    2. Taki tam jeden dobry kumpel, w którym zakochana jestem od pół roku. :P Mówiłam tu o nim chyba Moja Miłość czy jakoś tak. :)

      Usuń
  9. ja chciałam być pszczółką mają hahahaha xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama uwielbiam Londyn. Na szczęście już niedługo będę miała szansę ponownie go odwiedzić, mega się stęskniłam :D. Śliczny widok z okna, jej. Naprawdę, zakochałam się *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz mnie ze sobą do Londynu! :P
      Też go uwielbiam.

      Usuń
    2. Zapraszam :D Jakoś w maju albo w czerwcu ;).

      Nie dziwię się, szczególnie w zimie takie krajobrazy mi się podobają ^^.

      Usuń
    3. Haha, w czerwcu to ja sesję będę miała. :P

      Usuń
  11. ależ dziękuję za nominację :D

    happysad everywhere, dokładnie się z tym zgadzam :D (mam nadzieję, że nie tylko ja mam takie zboczenie że choćby niewiadomo co się w ciągu dnia działo to ja muszę kilka piosenek ich posłuchać :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. :)
      No nie wiem, u mnie to zależy na co mam aktualnie fazę. Jak na happy, to wtedy koniecznie muszę posłuchać happy, jak na coś innego, to muszę to coś innego. Ale Ty chyba masz wiecznie na nich fazę. :P

      Usuń
  12. Dzięki Tobie też się muszę w to zabawić ;D w ogóle czemu ja?;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za nominację! Muszę kupić baterie do mojego aparatu :D
    Pisarką nigdy nie będę, ale nie przeszkadza to w ciągłym pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, przynajmniej będziesz miała motywację, żeby kupić. :D
      Och, ja też coś bez przerwy skrobię. :)

      Usuń
  14. Kurcze, byłam w Anglii, a o Londyn nie zahaczyłam. Żałuję.
    Widzę, że mamy takie samo życzenie :D
    Dziękuję za nominację :) Postaram się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj, to naprawdę piękne miasto. Jeśli mam być szczera, zrobił na mnie większe wrażenie niż chociażby Paryż. :)
      Tak, jedno jedyne życzenie...
      Nie ma za co.

      Usuń
    2. Wiem, ale za to zobaczyłam inne miasteczka w Anglii, a także w Europie jak chociażby Wiedeń czy Bratysławę :) Do Londynu jeszcze pojadę :)
      Kiedyś się spełni.

      Usuń
    3. Chętnie pojechałabym gdzieś teraz. Przydałaby się zmiana klimatu chociaż na chwilę. :)
      Kiedyś.

      Usuń
  15. Original Source MANGO, najlepszy płyn do kąpieli ever! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie z tej serii są świetne. :)

      Usuń
    2. Zakochałam się też w granatowym i oczywiście w mięcie z czekoladą :>

      Usuń
    3. Granatowym? Nie znam granatowego.

      Usuń
  16. Może jeszcze zostaniesz sławna pisarką :)

    Słodki piesio :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zanim przeczytałam podpis do punktu "Czym chciałaś/eś być jako dziecko?", myślałam, że chciałaś być maszyną do pisania. Przecież to takie logiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat maszyną raczej nie chciałabym być.

      Usuń
  18. Koncerty, koncerty.. :3 A "Milkyway" Loreinów lubię bardzo :3

    Ten II semestr to chyba nikogo optymizmem nie napawa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny masz widok z okna! Mogę się do Ciebie wprowadzić, please? Obiecuję, że schowam się gdzieś w kąciku i nie będę przeszkadzać ;D
    Bardzo ładne masz pismo :)
    Tak, zakopianki rządzą! Nosiłam kiedyś w każdą zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zapraszam. Czynsz 3000 zł miesięcznie. :P
      Dziękuję.
      Ja czasem nawet latem noszę. :D

      Usuń
    2. Łohohoho, nie wiedziałam, że masz apartament :D

      Załatwiaj szybko to, co odkładałaś tak długo. Wiem po sobie, jak bardzo można się zaplątać w zaległościach.

      Widzisz szanse, żebyście byli bardzo razem?

      Usuń
    3. A myślałaś, że z takim widokiem to mieszkanie w bloku? :P No dobra, apartament to nie jest, ale miejsce by się znalazło.
      Raczej nie. Ale na razie jest dobrze tak, jak jest.

      Usuń
  20. Damy radę jak to śpiewa happysad :D ja się pocieszam tym, że mam tylko 4 dni męczarni, a potem 3 dni spokoju, ale niewiele pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też, niestety. Nie ma co się dobijać, lepiej patrzeć z nadzieją, że będzie, mimo wszystko, okej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie pobudka o 5:40 też nie przekonuje, a szczególnie ćwiczenia z matematyki i statystyki, bo nam dzisiaj jakieś zadania wysłała, nie wiemy, czy mamy to na jutro mieć zrobione nawet *ok*. Trzymam kciuki, że będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nawet nie myślę, co będzie, jak się ten semestr ogarnie. Niech on się już skończy! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Oj tak. :) Czarny kłębek szczęścia i miłości.

      Usuń
  25. Dlaczego mamy cię palnąć po głowie?
    Widok z okna bezcenny :) Jaki fajny psinka :) Ej co to za Bartek? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, że jak znów zacznę gadać głupoty o miłości, to macie mnie palnąć. :)
      Ach, taki jeden, kochany.

      Usuń
    2. No i dobrze, że kochany :)

      Usuń