środa, 20 lutego 2013

Dzień 4: Ulubione cytaty

Pytacie, co u mnie, więc powiem wam: to już koniec, baby, skończyło się love story...
Daję sobie spokój. Jeśli w najbliższym czasie usłyszycie (zobaczycie) tu słowa takie jak miłość, umówić się, randka czy konwojent, błagam, walnijcie mnie mocno w głowę!

A teraz cytaty. Cieszcie się, że wybrałam tylko siedem. Selekcja była ostra!

„Kobiety istnieją po to, by je kochać, nie po to, by je rozumieć.”
Oscar Wilde

„-Puchatku?
-Tak, Prosiaczku?
-Nic. Chciałem się tylko upewnić, że jesteś.”
A. A. Milne

„Bądź sobą, a nikt nigdy nie powie ci, że robisz to źle.”  

„Bóg nie mógł być wszędzie, dlatego stworzył babcie.”

„Miłość i sraczka przychodzą znienacka. A jak wiadomo, miłość gorsza.”
(mądrości życiowe babci)

„Nie liczy się nic, liczą się przyspieszone tętna”
„Tysiąc szans, nie miej boja, odwaga to nie wada
Odważ się, nie odważaj, sprawiedliwość wagą włada”

190 komentarzy:

  1. Uwielbiam cytat z Kubusia Puchatka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, jest przesłodki. ;)

      Usuń
    2. Zresztą sam Kubuś Puchatek jest mega <3 Jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa ;D

      Usuń
    3. Moja też. ;) Zresztą nie tylko z dzieciństwa, bo cały czas ją uwielbiam.

      Usuń
    4. Nie no, ja też nadal oglądam ;D Jakżeby nie, no jak tak można :D Tak samo z Gumisiami ;)

      Usuń
  2. Nie ma sprawy uderzę Cię w formie komentarza :P Poza tym nigdy, nie mów nigdy. Zapewne jeszcze zobaczymy wpisy o miłości itp. :)
    3 cytat mi sie spodobał. Przykuł moja uwagę a do tego jest taki - prawdziwy... Tak chyba dobrze, Nie wiem jak to określić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, dlatego napisałam "w najbliższym czasie". ;)
      Znalazłam go na kartce urodzinowej, którą potem komuś dałam. Nie znam autora i w internecie znaleźć nie mogę.

      Usuń
    2. Poczekamy, zobaczymy :D
      A tak w ogóle jak koncert? Wykrzyczałaś się? :D Zapomniałam się zapytać :P

      Usuń
    3. Koncert świetny, jak zwykle. :D No dobra, może dla mnie trochę słabszy niż zawsze, ale to wciąż jeden z moich ulubionych zespołów. :)

      Usuń
  3. Ach ta miłość...!
    Piękne cytaty. Moim zdaniem najlepszy 2 i 3 od góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej. Wszyscy głosują, to może jakiś ranking zrobię? :P

      Usuń
    2. Hehe :D Jak sobie tylko życzysz, ale nie sądzę by było to konieczne :D

      Usuń
    3. Nie jest, ale jestem ciekawa, który najbardziej się podoba. :P

      Usuń
    4. To w takim razie do dzieła i rób sondę :P

      Usuń
    5. Za leniwa jestem. :P

      Usuń
    6. Haha, to przynajmniej dobrze, że z komentarzy się możesz dowiedzieć :D

      Usuń
    7. No właśnie. Chyba na razie babcia wygrywa. ;)

      Usuń
    8. Babcia zawsze i wszędzie wygrywa ;p

      Usuń
    9. Zwłaszcza w walce o miejsce w autobusie. ;)

      Usuń
    10. Zdecydowanie, tam już jest wygrana na starcie :)

      Usuń
    11. Lata praktyki. Pewnie na starość też będziemy tak umiały. :P

      Usuń
    12. No pewnie. Będziemy jeszcze bardziej doświadczone znając sposoby dzisiejszych starszych pań :D

      Usuń
    13. Myślisz, że za te kilkadziesiąt lat ludzie wciąż będą poruszać się autobusami? :)

      Usuń
    14. A w sumie racja. Za kilkadziesiąt lat to już będą jakieś odrzutowce czy kto wie co ludzie wymyślą :)

      Usuń
    15. Mam nadzieję, że jakieś teleporty wymyślą. :P

      Usuń
    16. Ile czasu byśmy zaoszczędzili ;)

      Usuń
    17. Może się doczekamy do takich technologi :D

      Usuń
  4. Kubuś i Babcia zdecydowanie zostają moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia nawet nie wie, że jest sławna. ;)

      Usuń
    2. U mnie była sławna kiedyś babcia mojej koleżanki ;D

      Usuń
    3. Czym zasłużyła na sławę? :P

      Usuń
    4. Miłością. Podziwiam starszych ludzi, którzy wciąż są w sobie mega zakochani, mimo wielu lat spędzonych razem.

      Usuń
    5. W takim razie nie dziwię się, że była sławna. Taka miłość nie zdarza się często...

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiem! To moja idolka. ;)

      Usuń
    2. Jakie jeszcze powiedzenia serwuje? ^^

      Usuń
    3. Tego nie da się opowiedzieć, to trzeba przeżyć. :P

      Usuń
    4. Moje koleżanki też mają babcię w tym typie, więc będę w stanie sobie wyobrazić :D

      Usuń
    5. A te babcie też mówią do swoich wnuczek lewatywki? :P

      Usuń
    6. Babcia jest jedna, tylko że wnuczki to kuzynki :P Nieee...xD

      Usuń
    7. No właśnie. I pewnie też nie mówi im, żeby poszły na spacer, to może jakichś marcepanów poznają. :P

      Usuń
    8. Rozwalona jestem coraz bardziej :P

      Usuń
    9. Cała babcia. :D Wszyscy ją kochają.

      Usuń
    10. Nie dziwię się, pewnie jest taką "szefową" w domu :)

      Usuń
    11. Ano właśnie nie, choć bardzo by chciała :P

      Usuń
  6. No miłość jest bee i trzymaj się od facetów z daleka... Jak to się mówi, nie warto skuli kiełbasy brać całego prosika do domu heh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. ;) Ale mam nadzieję, że kiedyś trafi mi się taki, który będzie miał do zaoferowania trochę więcej niż kiełbasę. ;)

      Usuń
  7. No fajne fajne, babcia coś o życiu wie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością więcej niż my obie razem wzięte. Dlatego warto się od niej uczyć. :D

      Usuń
    2. wiem, bo też mam babcię :)

      Usuń
    3. Każdy powinien mieć taką babcię, wtedy może ludzie byliby trochę lepsi. :P

      Usuń
    4. Możliwe, ale teraz tyle tych oszustów jest, że i babcie się nabierają

      Usuń
    5. Za oszukiwanie babć powinno dożywocie grozić!

      Usuń
    6. Dokładnie a oni cieszą się, że zbałamucili starszych ludzi i mają z tego korzyści

      Usuń
    7. Nawet oszuści powinni mieć trochę serca. :P

      Usuń
    8. my tylko mozemy przestrzec babcie

      Usuń
    9. I dziadków też. Mój został kiedyś oszukany przez faceta, który podawał się za kogoś z rodziny i wyłudził sporo kasy.

      Usuń
    10. U mnie już nie raz kase dali, albo coś podpisali ;-/

      Usuń
    11. A oni tylko chcą pomóc...

      Usuń
  8. lubię piosenki Eldo :D mają to przesłanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w zanadrzu jeszcze kilka jego cytatów, ale ostatecznie wybrałam ten. Eldo jest moim mistrzem.

      Usuń
    2. tak kiedyś nagminnie słuchałam Jego piosenek :D

      Usuń
    3. Ja też. Ale jak widać, teraz w happysadzie siedzę. :P

      Usuń
    4. Kurczę, nie zdawałam sobie sprawy, ilu oni fanów mają. Kiedyś myślałam, że to taka mała kapelka dla dzieciaków. :P

      Usuń
    5. też mają piosenki z przesłaniem, ja takie lubię :) mają fanów i to wcale nie mało.

      Usuń
    6. Wiem o tym. :) Jeszcze z rok temu można było spokojnie kupić bilet na ich koncert tuż przed samą imprezą, a teraz nie dość, że podrożały, to jeszcze wykupione na kilka dni przed.

      Usuń
    7. Zbankrutuję przez nich kiedyś. :P

      Usuń
  9. happysad! <3
    Z tą miłością to prosiłam ostatnio pół moich znajomych żeby zrobili mi to samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, happysad. Happysad everywhere. :D
      I co? Pomagają?

      Usuń
    2. I dobrze :D
      Nie, a ja nakręcam się coraz bardziej. :/

      Usuń
    3. Kiepsko. A szanse jakieś masz na coś z jego strony?

      Usuń
    4. Na seks to pewnie.
      A na coś więcej - sama nie wiem.

      Usuń
    5. Dlatego ja mówię dosyć.

      Usuń
    6. A u mnie na gadaniu się skończy.

      Usuń
    7. Jakby cały świat kręcił się wokół nich.

      Usuń
    8. Jakby była ich połowa populacji, a nie dało się znaleźć jednego dla siebie w sam raz.

      Usuń
    9. Założę się, że taki w sam raz dla mnie mieszka gdzieś daleko, daleko stąd.

      Usuń
    10. A ten dla mnie jeszcze się nie narodził.

      Usuń
    11. Oj nie przesadzaj.

      Usuń
    12. No co, będzie duuuużo młodszy :D

      Usuń
    13. To trochę na pedofilię zakrawa...

      Usuń
    14. Musisz niszczyć mi marzenia?! :D

      Usuń
  10. „Bądź sobą, a nikt nigdy nie powie ci, że robisz to źle.” <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od dziś to jest też mój ulubiony cytat :)

      Usuń
    2. Miło mi, że wniosłam coś do Twojego życia. ;)

      Usuń
    3. Można tak powiedzieć. :P

      Usuń
    4. Nic dziwnego, sporo w życiu przeszła :)

      Usuń
    5. to z Bogiem i babcią też jest fajne :D

      Usuń
    6. Bo babcie w ogóle są super. :)

      Usuń
    7. wiem :) Robią pyszna placki ziemniaczane <3

      Usuń
    8. I najlepsze pierogi w historii świata. ♥

      Usuń
    9. Najlepsze danie świata. :)

      Usuń
    10. Zdecydowanie tak. :D

      Usuń
    11. mam kilka porcji w lodówce <3

      Usuń
    12. Kupione czy domowe? :P

      Usuń
    13. domowe :) nigdy nie kupiłam nawet deczka pierogów! :D

      Usuń
    14. Niektóre kupne też są całkiem smaczne. :)

      Usuń
  11. Kobiety istnieją po to, by je kochać, nie po to, by je rozumieć. - eh kiedy mężczyźni to zrozumieją? :D

    walnę Cię z miłą chęcią tylko podaj namiary :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden zrozumiał ponad sto lat temu. :) Czekamy na kolejnych.
      A przyjedziesz specjalnie do Gdyni? ;)

      Usuń
  12. Miłość i sraczka przychodzą znienacka - dobre! I prawdziwe.
    Cytat z Kubusia Puchatka też uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Szkoda tylko, że babcia nie nauczyła mnie, jak sobie z tym radzić.
      Jak to Kubuś Puchatek. :)

      Usuń
  13. mi jeszcze przychodzi na myśl 'nie kocha się za nic, nie istnieje żaden powód do miłości", jednak w moim wypadku to jest chyba nietrafione xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mdli mnie, jak widzę ten cytat. Coelho jest strasznie nadużywany! Przez to wszystko nie przeczytałam i nie mam zamiaru przeczytać żadnej jego książki.

      Usuń
    2. Nadużywany? Jak wolisz, ale mi się wydaje, że niektóre rzeczy, które pisze, są trafione w dziesiątkę.

      Usuń
    3. Pewnie masz rację, ale przez tę jego wszechobecność nie mogę się przemóc i sięgnąć po jakąś jego książkę.

      Usuń
    4. Czasem trzeba nabrać dystansu, ludzie lubią sobie o czymś mówić, a lepiej sobie wyrobić własne zdanie niż ulegać innym :)

      Usuń
  14. Bóg nie mógł być wszędzie, dlatego stworzył babcie. - Aż się wzruszyłam, ryczę normalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to w moim przypadku 100% prawdy, więc to były pozytywne łzy :)

      Usuń
    2. No dobrze, skoro tak mówisz. :) Czyli też masz super babcię?

      Usuń
    3. Tak :) Nie zawsze się zgadzamy, ale cenię ją za siłę, jaką ma w sobie. Poza tym każdy się z nią liczy, mnie jeszcze w rodzinie traktują nieco pobłażliwie :P

      Usuń
  15. Jeden z tych cytatów stał się też moim ulubionym :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytat z Puchatka. Niby książka dla dzieci ale mądrych cytatów więcej niż w niejednej "mądrej" książce :)

      Usuń
    2. Dlatego moim zdaniem to pozycja obowiązkowa dla wszystkich dzieci i dorosłych. :)

      Usuń
  16. uwielbiam ten cytat Puchatka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle wszystkie cytaty z Puchatka są świetne. ;)

      Usuń
  17. ten cytat z kubusia to i mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się podoba ten cytat, że kobiety trzeba kochać a nie rozumieć ;)))
    hmm jak mi przyjdzie wybierać swoje cytaty to będę miała niezły dylemat :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest bardzo prawdziwy. ;)
      Czemu? Za dużo ich masz czy za mało?

      Usuń
    2. zdecydowanie za dużo ich jest ;D ale coś wybiorę ;D

      Usuń
    3. Miałam ten sam dylemat. :P

      Usuń
    4. A ja siedzę i się zastanawiam :P:P

      Usuń
  19. A umawiaj się ile wlezie! Jakoś musisz poznać w końcu tego jedynego, nie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to ma być wsparcie?
      Nie ma nikogo takiego dla mnie. :P

      Usuń
  20. dokładnie! umawiaj sie i randkuj do woli! to Ci nie zaszkodzi a psychę wzmocni:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kawałek "Na maksa" jest bardzo motywujący. Poza tym Leszka można cytować bez końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. masz racje dołączajac ten cytat o byciu sobą to moim zdaniem najważniejsze :) zatracić siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Bycie sobą to absolutna podstawa!

      Usuń
    2. dzięki temu człowie jest silny i nie podda się

      Usuń
  23. Erza i Jellal w nagłówku. Oglądasz Fairy Tail? :3. Cudny nagłówek.

    Emi, wiem jak się czujesz. Sama sobie odpuściłam. :)

    Cytaty zabawne, szczególnie to z prosiaczkiem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam i czytałam, niestety chwilowo mam zastój we wszystkich tytułach. Będę musiała je kiedyś nadgonić...
      To jest nas dwie. Zawsze razem raźniej. :)
      Wiesz, że kiedyś myślałam, że Prosiaczek jest dziewczynką? :P

      Usuń
    2. Ja jestem na bieżąco z anime, bo mangi nie czytałam :)
      Jeeej! Nie jestem sama ;3
      Naprawdę ? @.@

      Usuń
  24. Przez Ciebie od 3 dni słucham Hymnu 78 ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych piosenek ostatnio. Aż dziwne, że dopiero teraz ją poznałam! :P

      Usuń
    2. Ja też :) Bo w sumie ten cytat o przyśpieszonych tętnach znałam już dawno ale nawet nie wiedziałam, że to z piosenki :)

      Usuń
  25. „Bądź sobą, a nikt nigdy nie powie ci, że robisz to źle.”
    Dobre! Muszę to zapamiętać :) A ten z Prosiaczkiem też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Eldo. Jemu to bym pomnik postawiła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znoszę tego cytatu z Puchatkiem. Jest taki słodki, niewinny, zbyt piękny.

    OdpowiedzUsuń
  28. noooo tak, trzeba czekać, żeby wyszedł zespół, nawet Kuba raz mówił, że też się musza ogarnąć po koncercie i w ogóle :D a jak Lorein przesłuchasz, to daj znać :D
    ale się tu zmieniło odkąd byłam ostatni raz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cytaty naprawdę fajne.
    OK, jak coś takiego powiesz, będzie kop. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektóre babcie, to rzeczywiście są zastępczyniami Boga :D.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te cytaty, szczególnie te dwa ostatnie. Chyba je sobie wypiszę na ścianie w nowym mieszkaniu, mam nadzieję, że mojemu facetowi też się spodobają, żeby nie narzekał :D Ja właśnie też się muszę zastanowić nad swoimi ulubionymi cytatami, chyba mam ich zbyt dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma sprawy, jeśli chodzi o dobrowolne palnięcie kogoś w łeb, to ja jestem pierwsza! Masz moje totalne poparcie. I to w dodatku mocno! Perfecto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że na Ciebie zawsze mogę liczyć pod tym względem :P

      Usuń
  33. Babcine mądrości najlepsze!
    Lubię ten utwór, szczery do bólu.

    OdpowiedzUsuń
  34. ale jak dać sobie z nimi spokój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Chyba jednak nie potrafię.

      Usuń
  35. nie bede cie walic po glowie bo boje sie ze komputer sobie przy okazji uszkodze ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. O, widzeu Ciebie zmianę wizerunku szatygraficznej, Erza, moja ulubiona postać. A co do cytatów, to właściwie jeden tylko z nich znam, ten od Eldo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany się przydają. :)
      Eldo jest moim mistrzem.

      Usuń