środa, 13 marca 2013

Dzień 5: Ulubione książki

Zbrodnia i kara Fiodor Dostojewski
W krainie kota Dorota Terakowska
Rok 1984 George Orwell
Nigdziebądź Neil Gaiman
Nowa Ziemia. Świat po wybuchu Julianna Baggott
Metro 2033, Metro 2034 Dmitry Glukhovsky
Kłamstwa Locke'a Lamory, Na szkarłatnych morzach Scott Lynch
Hera, moja miłość, Lot Komety Anna Onichimowska
Dzika Mrówka, Andrzej Perepeczko
Potop Henryk Sienkiewicz
Seria Akademia Wampirów Richelle Mead
Dzienniki gwiazdowe Stanisław Lem
Dzikie białko Joanna Chmielewska
Pięć małych świnek Agatha Christie
Kto zabrał mój ser? Spencer Johnson

Kolejność przypadkowa. Jak widzicie, znajdziecie tu wszystko: psychologiczne, kryminały, sci-fi, fantasy, historyczne, obyczajowe, a nawet i dla wampirów znajdzie się miejsce. 
Przy okazji odświeżyłam mój profil na lubimyczytać, więc zapraszam: klik.

Jesień zapowiada się źle. Mówiłam już, że On mnie zostawi na cały semestr, a może nawet dwa, a teraz dowiedziałam się, że moja kochana A. wyjeżdża na pół roku do Chorwacji. Zostanie mi tylko M., ale między nami nie ma już tej chemii co kiedyś. 

24 komentarze:

  1. Kurcze, jestem zacofana, znam tylko potop i zbrodnię i karę, Boże, no poziom niższy niż ustawa przewiduje, trzeba się doszkolić.

    Ważne, że w ogóle ktoś zostaje :) Nie martw się! Nie wiem czy mówiłam, ale świetny szablon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, czyli mocno mi się podoba, skoro się powtarzam :D

      No wiem, wiem, ale tak tylko dwie znać to mało z aż tylu.

      Wiem, jak to jest, jak nie ma o czym rozmawiać. Jak panuje niezręczna cisza, nawet kiedy próbuje się jakoś ogarnąć sytuację.

      Usuń
  2. Kto zabrał mój ser? - dobre to było. Ostatnio można było kupić w Biedronce tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbrodnia i kara to także moja ulubiona książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz jeszcze nas jakby co:D rok 1984 też lubię czytac;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Zbrodnię i Karę. W ogóle literatura rosyjska przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko "Hera, moja miłość" i nie bardzo przypadła mi do gustu :)
    A może jak zostanie Ci tylko M to wasze kontakty się ulepszą i zbliżycie się znowu do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię czytać ale muszę kiedyś zrobić spis filmów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się pytam, jak mogłaś ominąć Kamienie na Szaniec? :D Jedyna lektura, którą ciepło wspominam :)
    Terakowską znam z "Poczwarki". Miałam ją na ustnej maturze z polaka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbrodnia i kara, Potop [naprawdę aż tak ci sie podobał? niesamowite], Akademia Wampirów i 1984 - te książki z twojej listy czytałam i w planach mam też Metro 2034, bo słyszałam, że jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbrodnia i kara też znajduje się na mojej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się wali, to do potęgi :)
    Co do książek, "Zbrodnia i Kara" była jedyną lekturą w LO, którą przeczytałam xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tylko "Zbrodnię i karę" i "Potop", za jedną ani za drugą nie przepadam. Przypuszczam, że Dostojewskiego przeczytam jeszcze raz, ale Sienkiewicza nie ruszę. Sienkiewicza podobała mi się "Quo Vadis". Niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbrodnia i kara - lubię tą książkę, ale jednak nie chce mi się czytać jej ponownie do pracy maturalnej ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam za dużo książek do przeczytania, nie ma czasu o.O Cały czas na półce mojego chłopaka czeka na mnie Metro 2033 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hera moja miłość - też lubię.

    A ja nawet o jesieni nie myślę jeszcze... Tyle się pozmienia pewnie do tego czasu.

    o Lorein będzie jakoś... nawet nie wiem, kiedy.

    OdpowiedzUsuń
  16. notuję te tytuły i zabieram się do nich w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałaś "Potop"? Serio, podziwiam, ja nie dałam rady. Co do jesieni to myślę, że nie warto myśleć o tym co będzie. Może przez wakacje poznasz kogoś innego z kim przetrwasz ten czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie wysłałam Ci zaproszenie na lubmuczytać :)
    Z tego wszystkiego tylko czytałam zbrodnię i karę, bo miałam to w prezentacji na maturze :D Co do reszty to muszę przy czasie przysiąść i pooglądać co to takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, chyba będę musiała wybrać się do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i... połowy z nich nie znam. Wstyd!
    Jaka jesień? Toż to wiosna za pasem!

    OdpowiedzUsuń