niedziela, 7 lipca 2013

Witajcie z powrotem, internety!

Siedzę i popijam sok żurawinowo-grejpfrutowy... A nie, to żurawinowa Finlandia z grejpfrutowym sokiem.


Wróciłam z wyjazdu z dala od cywilizacji, za to z moimi przyjaciółkami. Może nie był to nasz najlepszy wspólny wypad, ale cieszę się, że w ogóle doszedł do skutku. To już nasza tradycja i nie wyobrażam sobie wakacji bez niego.

Kochana Magda tak nie lubi smaku alkoholu, że woli pić shoty zamiast drinków, a potem idzie szukać świetlików. ♥

Może później wrzucę kilka zdjęć. Na razie pozdrawiam i na wszelki wypadek informuję, że dziwny nastrój z poprzedniej notki ulotnił się zupełnie. 

I’ll find a new way
I’ll find a new way, baby

EDIT:
Pytanie do ludzi z Krakowa za milion punktów i moją dozgonną wdzięczność:
Czy ktoś byłby w stanie przechować mnie + dwie osoby lub znaleźć jakiś w miarę tani nocleg na czas Coke Live? 

31 komentarzy:

  1. Tekst o świetlikach ♥
    dobry masz soczek, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawida Podsiadło :) będę jeszcze szukać biletów, nie odpuszczę tak łatwo...
    No, trzeba, trzeba, bo lekko wchodzi, a potem... no :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słucham sobie całej płyty na Spotify i jest całkiem okej :D No i teraz lipa, bo jak nie znajdę biletów, to nie wiem, co zrobię, a miałam iść z przyjaciółkami :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + mnie najbardziej irytuje "nie powiem jak" Honey -.-

      Usuń
  4. Wystarczy, że moi sąsiedzi tego słuchają... albo "ona tańczy dla mnie" 24/7 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się też podobało dopóki nie leciało przez 4 tygodnie dzień w dzień od siódmej rano... Wzbogacone ich wokalami. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sama chętnie bym się takowego "soczku" obecnie napiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dala od cywilizacji, czyli gdzie? Jakieś góry, wieś coś w tym stylu? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjazdy z przyjaciółkami to jest coś, zazdroszczę. Gdzie byłyście?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak sobie czytam Twojego posta i stwierdzam, że chyba też przydałby mi się brak cywilizacji, a już szczególnie ten soczek ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieta zmienną jest, więc to nic dziwnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypad ze znajomymi zawsze dobrze wpływa. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek świetny ;p
    A taki wypad z przyjaciółmi zawsze potrafi pomóc ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyjazdy z przyjaciółmi są świetne. Czasem nieważne jest nawet, co się zrobi, a z kim. I z tego powstają najlepsze wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ejj przecież Finlandia jest pyszna :D jeśli w ogóle można tak określić smak alkoholu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam lubię każdy smak alkoholu :D liczy się przecie towarzystwo w jakim pijesz;p

    OdpowiedzUsuń
  16. cieszę się ze twoj nastrój jest lepszy ;) uwielbiam ogladac zdj wiec czekam na post

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, wrzuć zdjęcia :) Takie wyjazd z przyjaciółkami... Zazdroszczę. U mnie by to pewnie nie wypaliło xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że nastrój się poprawił :)
    Obrazek jest świetny i taki życiowy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę,że % na rozluźnienie dobre w każdej ilości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. "nie lubi smaku alkoholu, że woli pić shoty zamiast drinków, a potem idzie szukać świetlików." Padłam xD Jeszcze nie widziałam kogoś, który sobie shoty tak tłumaczył.

    Wypady ze znajomymi najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę jak ja dawno w Krakowie nie byłam :P
    a zdjęcia wrzuć ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam spanie w akademikach AGH ;p całkiem tanio ^^ Stokrotka czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. padłam na tekst o świetlikach ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dobrze znowu Cię widzieć Emi :D a gdzie to byłaś na tym wypadzie z przyjaciółkami? a świetliki górą :D dodaję do czytanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. A co do wyjazdu integracyjnego to koleżanka była na tym obozie rok temu i sobie chwali :) widziałam zdjęcia też i widać że świetna zabawa ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie "tradycje". To sprawia, że znajomość posiada jakiś głębszy sens i klimat.

    OdpowiedzUsuń
  27. Tradycja, coś interesującego! :) Dawaj zdjęcia. <3 i więcej wódki w te wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  28. ja niestety nie z krakowa;p więc Cie nie przekimam;p

    OdpowiedzUsuń