niedziela, 30 czerwca 2013

Dobrze wiesz i ja to wiem...


Głupota powinna być karalna. Serio. Gdyby tak było, już dawno siedziałabym w więzieniu, a nie płakałabym na progu własnego domu w środku nocy i to wcale nie dlatego (a przynajmniej nie tylko dlatego), że zapomniałam kluczy.

Chyba jestem jakąś wiedźmą. Wiedźmą-idiotką. Poprosiłam, dostałam dokładnie to, czego sobie zażyczyłam, po czym jak zwykle przestraszyłam się, podkuliłam ogon i zwiałam.

Próbuję też wmówić sobie (bardzo nieskutecznie zresztą), że wzięłam dodatkowy dzień w pracy wcale nie po to, żeby zobaczyć się z Pięknym, ale dlatego, że trochę ekstra kasy zawsze się przyda. I że nie ruszają mnie zupełnie jego nie-uśmiech na mój widok i klasyczny foch Ale ja nie mam się o co na ciebie gniewać.

Słyszeliście, że w Łodzi ktoś napadł na konwój? Beznadziejny dobór celu, Piękny tego dnia wiózł kilkanaście milinów, a broń ma tylko do ozdoby - przecież nawet nie może jej użyć. (Chociaż jak tak czasem patrzę na niego i jego kolegów, zastanawiam się, co musiała brać osoba, która dała im licencje...). Nie martwcie się więc, wasze pieniądze są pod dobrą opieką.

Nieważne, bredzę już. Dobranoc.

21 komentarzy:

  1. na szczęście nie mój bank obrabowano xd :D bo kasę na koncie jeszcze mam hahah:P ps. pewnie że wymówka na większą kase zawsze dobra na dodatkowy dzień w robocie;p;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten napad był na moim osiedlu, w zasadzie na piechotę mam do tego miejsca 15 minut...
    No już nie będę wygrywać, obiecuję :]

    OdpowiedzUsuń
  3. oj jak ja widzę niektórych ochroniarzy w galeriach handlowych to też się zastanawiam, kto dał im licencję ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ochroniarzem? Hoho fuchę sobie chłopaczek znalazł. Ale dlaczego nie-uśmiech i fochy? ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZU, weszłam najpierw na twojego drugiego bloga i przeczytałam grzecznie post, i tak trochę SIĘ ZDZIWIŁAM. Potem zauważyłam, że w tytule figuruje nazwa "PROLOG". XD

    Oj, ten cały Piękny tak ci miesza w głowie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, w sumie to na nie mam pieniędzy, nie mam się o co martwić :P
    A te zapomniane klucze, to nie tylko pretekst, żeby się rozpłakać?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby ludzie nie popełniali błędów, byłoby dziwnie i nienaturalnie. Głupota i błędy ludzkie, błędy popełniane przez głupotę są czymś zupełnie normalnym i tak bardo pospolitym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby się najpierw te pieniądze mieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety często robi się głupoty, których potem się żałuje. Doskonale to rozumiem. To jest już wpisane w naturę każdego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie rzeczy tylko w Łodzi. ;D

    Uwielbiam facetów z bronią, swoją drogą. Chociaż nie mogłabym z takim mieszkać na przykład, bo bałabym się, że go zastrzelę pewnego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami już tak jest, że musimy zrobić jakieś głupie rzeczy i potem pocierpieć - ot, uroki bycia człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, czasem musimy uczyć się na robieniu głupich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  13. oj przy mnie to i toś kandydatka na nagrodę nobla, zapewniam...

    OdpowiedzUsuń
  14. człowiek popełnia głupie błędy, ale w końcu po to są ,żeby się na nich uczyć nie ?
    płacz, to czasem pomaga i oczyszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby za głupotę karano, chyba trzeba by było w dużym stopniu rozbudowac potencjalne więzienia :P
    Nie martw się, w końcu wszystko wróci na właściwe tory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strach przed bliskością? Chyba Cię rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Karanie za głupotę i nagle okazuje się że cała ludzkość musi odsiedzieć własną karę. No bo kto nie popełnia głupstw?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ech, żebym ja jesdzcze wiedziała o co kaman

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś za bardzo chyba nie masz humoru? hm

    OdpowiedzUsuń