czwartek, 18 lipca 2013

Alfabetycznie

Carrie nominowała mnie do zabawy, która polega na przyporządkowaniu do każdej litery alfabetu słowa z danej kategorii. Ja wybrałam piosenki: 

Autystyczny - Luxtorpeda
Jedziemy w górę mapy, morze jest na północy!

Bez ciśnień - Zipera
ta miejska choroba, za krótka doba

Cave - Muse
Come in my cave, I'll burn your heart away

Don't cry - Guns N'Roses
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby


 Do stu - Pablopavo
Do stu tysięcy beczek naszych łez daj mi rękę
Do stu tysięcy beczek naszych błędów podaj mi rękę


Eternia - Eldo
Wyśniłem sobie ten świat tak długo myśląc o nim
Zupełnie po nic tak dla siebie by się bronić


Full Moon (Beck)
Full moon sways
Gently in the night of one fine day


Gdzie nie ma róż - Just 5
Zabrakło róż zabrakło nas
Tam nie ma nas


Hymn 78 - happysad
Nie liczy się nic, liczą się przyspieszone tętna

I wanna know what love is - Foreigner
I wanna know what love is
I want you to show me


Jedna taka szansa na sto - Strachy na Lachy
Może lepiej będzie nas w historii tej nie szukać
Chociaż licho szepcze nam do ucha
Że to się dzieje dla nas


Katherine kiss me - Franz Ferdinand
Do you ever wonder
 How the boy feels


Łydka - happysad
Nie puszczę cię, nigdzie sama stąd nie pójdziesz

Night of the hunter - 30 Seconds To Mars
Pray to your god, open your heart
Whatever you do, don't be afraid of the dark
Cover your eyes, the devil's inside


One step closer - Linkin Park
I cannot take this anymore
I'm saying everything I've said before
All these words they make no sense


Powinnaś - Eldo
Jedno czego chcę, to powinnaś mieć świadomość
 Mieć pewność, o tym, czego potrzebujesz
 W łóżku, przy stole, w sercu i w rozumie
 W tłumie i sama, potrzebna i niechciana


Road trippin' - Red Hot Chilli Peppers
Let's go get lost, let's go get lost

Słońce - Zeus
Kiedy wątpię już w siebie i swoje sny
Jednym słowem dajesz mi morze sił


Słońce - happysad
I kiedy mówisz do mnie słońce
 traktuję to co nieco opacznie
 ty jesteś jednym, a ja drugim końcem
 daleko nam do siebie strasznie


Świat rzeczy - Lorein
Wartości świat zgubiłeś gdzieś i nie zdziw się gdy
 Ta sztuczna twarz na zawsze już będzie twoja


Time bomb - All Time Low
Pull the trigger without thinking
There's only one way down this road


Ulysses - Franz Ferdinand
Well I’m bored I’m bored
C’mon let’s get high


You're not alone - ATB
Open your mind
Surely there's time to be with me


Zabiorę cię - Indios Bravos
Zabiorę cię ze sobą jeśli chcesz
 Poczujesz, zobaczysz, jeśli tylko potrafisz
Przebudzić się


Żyję w kraju - Strachy na Lachy
Kto z tego napięcia
pierdolnie ze szczęścia?


Nie wierzę, że to wszystko zalinkowałam.

116 komentarzy:

  1. WIDZĘ LOREIN *_______* yay :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi się podoba pomysł na ten post! Mam rozumieć, że to te Twoje ulubieńsze piosenki, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, choć głównie zależało mi na tym, żeby na liście znalazło się choć po jednej piosence moich ukochanych wykonawców.

      Usuń
    2. Rozumiem, rozumiem :D

      Usuń
    3. Chociaż oczywiście tuż po publikacji przypomniało mi się kilka innych ważnych utworów, ale jak już poszło, to poszło. ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. aaaa, widze lemon i serce mi sie raduje ! :)

      Usuń
    2. Wiem o tym. ;) Zresztą na samą myśl o nich mam tak samo.

      Usuń
  4. Łaał, jestem pod wrażeniem, że nawet znam kilka utworów :) Świetny tag.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znasz Zeusa i Eldo, co do reszty nie jestem pewna. ;)

      Usuń
    2. Parę innych pojednczych, Guns N'Roses, no i Muse. LemOn kojarzę też. :)

      Usuń
    3. Cieszę się. To dobra muzyka. :D

      Usuń
    4. Zgadzam się z Tobą w stu procentach :p

      Usuń
    5. Cieszę się. Wśród nich jest moja ulubiona piosenka ever. ;)

      Usuń
    6. To moja słodka tajemnica, którą zdradzę w punkcie trzynastym 30 day challenge, o ile kiedykolwiek do niego dotrę. ;)

      Usuń
    7. Ha, już dawno porzuciłam te challenge, sama nie wiem czemu :d

      Usuń
    8. Ja mam bardzo ambitny plan, żeby to skończyć... :D

      Usuń
    9. Trzymam kciuki, żeby się udało :D

      PS. Świetne zdjęcie z tyłu *.*

      Usuń
    10. Dzięki. :D
      Niestety to nie moje. Gdynia jest piękna, prawda? ;)

      Usuń
    11. Okazuje się, że tak. Bardzo. Nigdy nie byłam :)

      Usuń
    12. Może kiedyś będziesz miała okazję. ;)

      Usuń
    13. Przynajmniej się postaram :)

      Usuń
    14. Przed nami całe życie, mamy czas. ;)

      Usuń
    15. Czasem mam takie uczucie, że nie zdążę wszystkiego zrobić, co bym chciała :)

      Usuń
    16. Ja o czas się nie martwię, tylko raczej o to, czy będę miała dość pieniędzy...

      Usuń
    17. Wszystko można zrobić bez wkładu zbyt dużej ilości pieniędzy, naprawdę. :)

      Usuń
    18. Nie jestem tego taka pewna. :(

      Usuń
    19. I spanie pod namiotem, pranie w rzece, jedzenie leśnych jagód.

      Usuń
    20. Niekoniecznie. Jeden bloger właśnie wrócił z takiej wyprawy dookoła Polski. Autostopem. Nie prał w rzece ani nie jadł leśnych jagód; chociaż spał pod namiotem, to jednak nie zawsze :) Wszystko opisał w swoich postach na blogu. :)

      Usuń
    21. A Ty zrobiłabyś coś takiego?

      Usuń
    22. Ja nie miałam na razie takiej potrzeby, ale zawsze chciałam. I mam w planach to zrobić po maturze, czyli za rok. :) Jak na razie poruszam się jedynie pociągami, co również nie jest znowu taką drogą inwestycją. :)

      Usuń
    23. Też myślałam o podróży stopem, ale na pewno nie sama, a nie wiem, czy znalazłabym odpowiedniego towarzysza.
      Co do pociągów - ostatnio przeżyłam taki koszmar z PKP, że przez jakiś czas będę ich unikać. ;)

      Usuń
    24. Szkoda gadać. :D

      Usuń
    25. Mnie się nigdy takie rzeczy nie trafiają. Wbrew przeciwnie :)

      Usuń
    26. Więc chyba miałam pecha. :)

      Usuń
    27. Pewnie tak. :) Albo mnie pociągi lubią :D

      Usuń
    28. Pociągi to jedno, a PKP to już inna sprawa. ;)

      Usuń
  5. Super zabawa, ale pewnie masa z tym roboty ;)
    Znalazło się kilka piosenek, które uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę to trwało, ale było warto. Uwielbiam takie zabawy. ;)

      Usuń
  6. Ojej:)
    Masz świetny gust-na twojej liście znalazłam wiele swoich ulubionych typów:).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawa fajna, ale Just 5? To mnie zdziwiło, nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość z dzieciństwa. Wciąż mam do nich sentyment. ;)

      Usuń
    2. I tak lepsi byli niż Ich Troje, których większość mych znajomych wspomina z łezką w oku ^^

      Usuń
    3. Oj tam, każdy czegoś słuchał za młodu, zanim ukształtował się gust muzyczny. :D

      Usuń
    4. Nosz przepraszam.... moją największą miłość muzyczną poznałam w wieku lat sześciu i wiernam jej nadal :D

      Usuń
    5. A podobno kobieta zmienną jest. :P

      Usuń
    6. W niektórych wypadkach to frazes :P

      Usuń
    7. Bo ludzie lubią frazesy. ;)

      Usuń
    8. Najprościej posłużyć się właśnie nimi i mieć myślenie z głowy.

      Usuń
    9. Niestety większość lubi właśnie to.

      Usuń
    10. Dlatego właśnie dziwię się, że ludzkość jeszcze nie wyginęła. :)

      Usuń
  8. Fajny pomysł na zabawę :) Znam tylko kilka piosenek, ale znalazł się i jeden z moich ulubionych zespołów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko tylko nie LemON!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wrażeniem, że to wszystko zlinkowalaś ;D
    z tego co wymieniłaś to najbardziej lubię "jedna taka szansa na sto" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęło to kupę czasu, ale niech będzie, że się postarałam. :D
      Kiedy jedziesz sam tramwajem, skąd możesz wiedzieć to, że jedna taka szansa zdarza się jeden raz na sto? A u mnie w Gdyni kurczę nie ma tramwajów...

      Usuń
    2. u mnie też nie ma :P

      Usuń
    3. Myślisz, że trolejbusy mogą być?

      Usuń
    4. myślę, że tak ;D
      ej to zdjęcie w tle jest zajebiste!! ;D bardzo mi się podoba i takie no.. znajome :)

      Usuń
    5. Zgadzam się, jest świetne. I też chyba gdzieś to już widziałam. ;)

      Usuń
  11. Pepersi, Marsi, Fall Out Boysi, All Time Low :D
    Ale One Step Closer Live - to jest to ;)
    Tyle znanych...
    Już myślałam, że zapomniałaś o tym tagu xD Nikt prawie na niego nie odpowiedział... No cóż, to mnie utwierdza w fakcie, że nie powinnam nigdy nikogo nominować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, przestań, przecież ja odpowiedziałam. ;) Bardzo się cieszę, że mnie nominowałaś do tej zabawy.

      Usuń
    2. To ja się cieszę, że podjęłaś to wyzwanie :D

      Usuń
    3. To była fajna zabawa, chociaż długo zastanawiałam się nad wyborem kategorii. :D

      Usuń
    4. No kategoria to chyba był najgorszy wybór. Chociaż dopasowanie do alfabetu też nie było łatwe xD
      Oglądam D.Gray-man :D To chyba Ty mi to kiedyś poleciłaś. Czy się mylę?

      Usuń
    5. Możliwe, że to byłam ja, bo bardzo lubię to anime. ;)

      Usuń
  12. Dzielna dziewczynka! :D Bardzo podoba mi się ta zabawa, odkrywa człowieka, nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :D Oczywiście. Poza tym dużo przy tym frajdy. :)

      Usuń
  13. Marsi, Muse, Placebo, czegoż można chcieć więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Oż kurcze, to są jeszcze inne zabawy oprócz 30 day challenge?! XD
    No a pioseneczki, happysad, cud miód!
    Btw, słyszałaś, że coś mamroczą o nowej płycie jesienią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano są, jak chcesz, zapraszam. :D A co do 30dc, to nie wiem, czy kiedykolwiek uda mi się to skończyć...
      Nic nie wiem na ten temat.

      Usuń
    2. Ha, może do sylwestra się uwinę, kto wie :P
      Wstawili post na fejsie ze zdjęciem jakichś nut i podpis, że coś fajnego się szykuje na wrzesień/jakoś przed jesienną trasą koncertową, więc wszyscy piszczą, że plyta pewnie. Coś szybko się po "Ciepło/Zimno" uwinęli :D

      Usuń
    3. Jakoś nie zwróciłam na to uwagi. ;)
      No właśnie, trochę szybko, więc nie byłabym pewna, czy chodzi właśnie o to...

      Usuń
    4. Albo po prostu zostały im jakieś piosenki, których na tej płycie nie umieścili? Pamiętasz te filmiki z nagrywania, co wstawili na youtube, oni tam grali jakieś piosenki i chyba z dwie były takie, których na płycie tej nie ma ;) Nikt ich nie ogarnie, ale ja się przecież nie obrażę jak coś wydadzą :D

      Usuń
    5. Dopóki nie napiszą wielkimi literami, że wydają płytę, nie uwierzę w to. Wolę aż tak głęboko nie interpretować faktów. ;)

      Usuń
    6. Dupa :D niechże nie knują intryg :D

      Usuń
    7. Nie mogą tak wszystkiego od razu mówić, bo nudno by było... A tak jest trochę tajemniczo. :D

      Usuń
  15. też nie wierzę, że zalinkowałaś :D Ile Ci to wszystko zajęło?

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo, ładnie się postarałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulala jaka lista piosenek wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja lista raczej by się tu nie zmieściła. Kawał dobrej roboty. Zmieniłam adres bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było się ograniczyć do jednej piosenki na każdą literę, więc zmieściłaby się. ;)
      Już myślałam, że znowu zniknęłaś z blogosfery...

      Usuń
  19. Czytam te teksty, czytam, aż uśmiechnęłam się na końcu. Czy ostatni cytat stanowi podsumowanie całości? ;D

    Fajna ta zabawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, chociaż to zależy od nastroju. :)
      W takim razie zapraszam do zabawy! ;)

      Usuń
    2. Lubię tę piosenkę :)
      A dziękuję, skuszę się chyba :)

      Usuń
    3. Jest taka prawdziwa. :P
      No to do roboty! :)

      Usuń
    4. Owszem. ;P
      Sama pewnie wiesz, że to nie jest post, który pisze się w pięć minut, co? ;D

      Usuń
    5. Wiem doskonale. ;) Sama zabierałam się za niego chyba z miesiąc... :D

      Usuń
    6. Postaram się zabrać za niego wieczorem, bo w tej chwili pewnie wszystkie tytuły byłyby Kaliego, bo przesłuchuję nową płytę i wbiło mi się w mózg kilka tekstów. ;D

      Usuń
    7. Zawsze możesz wybrać inną kategorię. ;)

      Usuń
  20. świetny pomysł na post! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. kurczę, fajny tag. kilka z tych utworów znam i wielbię <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi by się nie chcialo tak linkowac ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Większości z tych piosenek w ogóle nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna zabawa ;D Większości nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Happysad <3 Strachy na lachy <3 Luxtorpeda <3 Lubię to :) A reszty muszę posłuchać ;p

    OdpowiedzUsuń