wtorek, 23 kwietnia 2013

Dziewczynka z zapalniczką

Na pewno czułeś kiedyś wielki strach
Że oto mija twój najlepszy czas

A życie przez palce mi płynie w nicość

Ona krzyczała zimno mi
Na dobrych dla niej ludzi

Ktoś mnie zostawił, ktoś mnie nie chce wziąć
I tak zostanę tu ze sobą samym

I'll wrap my hands around your neck so tight with love, love

So light 'em up, up, up


Spokoju ducha życzę ci
Nie oglądam się za siebie

Lecz widać można żyć bez powietrza

Chcę ubrudzić ręce, by wybudować szczęście
Ubrudzić ręce, by wybudować szczęście


Tak się mniej więcej czuję. Kto zgadnie, co to za miks, dostanie ode mnie... dwukropek i gwiazdkę.

79 komentarzy:

  1. kiedyś też się tak czułam ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znajome słowa, gdzieś już je słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coma, Lemon, Jasnorzewska, niestety tylko tyle wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, bo po co przejmować się resztą? :)

      Usuń
    2. Jak na razie rozpoznałaś najwięcej. :D

      Usuń
    3. Hłe hłe hłe, bo to ja! :D

      No, nie ma sensu tracić życia na takich ludzi ;)

      Usuń
    4. Co chciałabyś dostać w nagrodę? ;)

      Usuń
    5. Sama nie wiem ;D Może po prostu pamiętaj o takim człowieczku jak ja ;D

      U mnie to samo, im bardziej się staram tym gorzej się dzieje, im bardziej się przykładam, tym gorzej wychodzę na tym.

      Usuń
    6. Nie ma szans, żebym zapomniała. Łatwo przyzwyczajam się do ludzi.

      Usuń
    7. Cieszę się, ale współczuję Ci tego przywiązywania, bo wiem jak to jest.

      Usuń
    8. Więc nie jestem jedyna... Ludzie włażą z butami do naszego życia, a potem znikają, a pustka po nich pozostaje.

      Usuń
    9. Ogromna pustka...

      Nie ma co odpuszczać, jutro ostatni dzień, w piątek zakończenie, dam radę :)

      Usuń
    10. Której nie da się wypełnić.

      Usuń
    11. Od mojej ostatniej "straty" minęło prawie osiem miesięcy. Dasz wiarę, że jeszcze się nie pozbierałam? To tragiczne uczucie.

      Usuń
    12. Najlepszym lekarstwem jest czas. Czasem muszą upłynąć nawet lata, żeby inaczej na to wszystko spojrzeć, pogodzić się z tym.

      Usuń
    13. Masz rację, to fakt. Był okres, że w pewien sposób zapomniałam, do tego stopnia, że nie myślałam o nim co dnia. Aż do dnia moich urodzin, kiedy to złożył mi życzenia. I mimo iż to było miłe z Jego strony, o tyle namieszało mi w głowie.

      Usuń
    14. Wiem jak to jest. Mnie ostatnio sam widok jednej takiej osoby wyprowadził z równowagi na cały dzień...

      Usuń
    15. No to doskonale mnie rozumiesz. A to jednak naprawdę miesza w głowie, wyprowadza z równowagi i człowiek nie potrafi się na niczym skupić.

      Usuń
  4. Widzę LemON :) Ostatnio spodobała mi się ich jedna piosenka i zaczęłam ich słuchać. Bardzo fajne nutki mają. Takie życiowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham ich całym sercem, nawet na koncercie byłam i chętnie poszłabym jeszcze raz!

      Usuń
    2. Teraz dość często słucham "Napraw". Cholernie mi się widzi ta piosenka :) Też bym sobie poszła, chociaż nie lubię polskiej muzyki. Ale na LemOn - Ok.

      Usuń
    3. Na początku Napraw było moją ulubioną piosenką, potem przerzuciłam się na inne, a płyta elegancko stoi na półce. :)
      Jak możesz nie lubić polskiej muzyki? Nic a nic?

      Usuń
    4. U mnie teraz Napraw jest całkowicie na szczycie :D
      No chyba kiedyś Ci wspominałam o Carrionie. A tak to trzymam się z daleka od polskiej muzyki :P

      Usuń
    5. Owszem, mówiłaś, ale ja tego kompletnie nie czaję!

      Usuń
    6. Oj każdy ma inny gust co do muzyki :P Są polskie piosenki, które wpadają w ucho... Ale mi od razu wylatują :)

      Usuń
    7. No tak. Chociaż ja bardziej w polskiej muzyce siedzę. :)

      Usuń
    8. Zauważyłam :) Jeżeli polska piosenka ma dobry tekst to jest wszystko w porządku. Gorzej jak coś jest złożone bez składu i ładu.

      Usuń
    9. Czasem tych bez ładu i składu też całkiem przyjemnie się słucha. :P

      Usuń
    10. No trochę masz rację :) Ale po jakimś czasie zupełnie wypadają z głowy. Przynajmniej mi :P

      Usuń
  5. Pawlikowską chyba tutaj tylko widzę...

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, pojęcia nie mam, ale sama chyba czuje sie podobnie ...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie umiem wrócić ..

    30stm też?

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie ogarniam, jak zwykle :D

    cieszę się, że jesteś! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi, ważne że ja ogarniam. Poniekąd. :D
      Cieszę się, że się cieszysz. :D

      Usuń
    2. To najważniejsze :D
      A gdzie byłaś, jak cię nie było? :D

      Usuń
    3. W innym, lepszym świecie - świecie wyobraźni. :P

      Usuń
    4. Chyba że tak :D

      Usuń
    5. Z każdej wycieczki trzeba jednak kiedyś wrócić do domu. :P

      Usuń
    6. Fajnie, że nazywasz bloga domem :P

      Usuń
  9. wielki strach, że mija mój najlepszy czas czuję dość często... ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, jadę z koksem. Najwyżej się zbłaźnię.
    Coma.
    Znowu Coma. (Dobra płyta, wiesz czego słuchasz)
    LemON. <3
    Clintwood?
    30STM
    Fall Out Boy chyba.;)
    Pawlikowska-Jasnorzewska :D
    Luxtorpeda ;>
    Wszystkie płyty posiadam na mojej półce :)
    Liczę , że wyślesz mi czekoladę pocztą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będę musiała, bo wszystko się zgadza. ;) Prosiłaś o pomoc wujka google, czy tak z głowy?
      Jeśli chodzi o mnie, mam tylko płytę Lemon, ale chciałabym być w posiadaniu całej reszty.

      Usuń
    2. Poprosiłam, żeby potwierdzić, czy aby na pewno Clintwood :) A tak to miałam łeb jak sklep :)
      Ja uwielbiam Lemon. Chyba to moje smutne klimaty.

      Usuń
  11. Poznaje dwa ostatnie wersy! Niby tylko tyle, ale są to dwa najlepsze wersy w tej piosence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tę piosenkę, jest potwornie motywująca. ;)

      Usuń
    2. Tak, zdecydowanie motywująca i, nie wiem jak Tobie, ale gdy ja jej słucham, potrafi dodać energii i tak jakoś nieprzyjemne emocje uciekają :P

      Usuń
  12. ten teledysk mi strasznie do tej piosenki pasuje. jest mega loreinowy.. C:

    OdpowiedzUsuń
  13. "Leszek Żukowski" mnie ostatnio prześladuje. Ta piosenka tak strasznie rozbija, a nie sposób przejść obok niej obojętnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. I teraz nie będę mogła się skupić na niczym innym tylko na tych słowach i będę myślała z czego to jest. Tylko Leszek Żukowski mi od razu wpadł do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coma, Clintwood (jak "Odpuść sobie mi się nie podoba, to "Cerowany" ma w sobie coś dziwnego :C), Fall Out Boy (?), Luxtorpeda. Coś mi gdzieś jeszcze dzwoni, ale nie wiem gdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Zaprosiłam Cię do znajomych na lubimyczytac :) Znajdziesz mnie tam pod nickiem Mad.

      Usuń
  16. kurczę, nie mam zielonego pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę Pawlikowską-Jasnorzewską, mój ulubiony wiersz jej autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No i Coma w pierwszym zdaniu już mi wszystko rozwaliła :(

    OdpowiedzUsuń
  19. ja podobnie jak większość poznaję Pawlikowską- Jasnorzewską :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja rozpoznałam tutaj Come, LemON, Clintwood, 30 Secodns To Mars i jak widzę większość Jasnorzewską :)
    Myślę, że każdy czasami się tak czuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. ,,Na pewno czułeś kiedyś wielki strach
    Że oto mija twój najlepszy czas

    A życie przez palce mi płynie w nicość''
    Nic dodać nic ująć, kurde. ;<

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie zgadnę XD
    Ale dziewczynka z zapałkami kojarzy mi się z samotnością.

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie uczucie niestety dopada każdego. Chyba bardzo często.
    "Na pewno czułeś kiedyś wielki strach
    Że oto mija twój najlepszy czas"

    OdpowiedzUsuń
  24. "Lecz widać można żyć bez powietrza" - Pawlikowska- Jasnorzewska, piękne wiersze.

    OdpowiedzUsuń