sobota, 21 lipca 2012

Cisza

Czasami trzeba odpocząć od wszystkiego.

Od nauki, pracy, rodziny, znajomych, domu, internetu... Tylko Ty, przyjaciele, słońce, świeże powietrze, jezioro, zombie, Bollywood, książki, piłeczki do żonglowania, ognisko i przeróżne głupoty, a gdzieś po drodze jeszcze jakiś horror. Wszystko byłoby cudownie, gdyby nie komary, ale te najwredniejsze z żyjących istot będą mnie prześladowały zawsze, bez względu na to, jaką ilością preparatów na komary się spryskam.






Warto się wyciszyć i zostać sam na sam z myślami, gdzieś, gdzie nikt nie będzie Cię rozpraszał, i gdzie nikt nie będzie Ci przeszkadzał.

Może wtedy właśnie przyjdzie Ci do głowy coś, o czym wcześniej byś nie pomyślał? Może zdasz sobie sprawę z czegoś ważnego, coś przemyślisz, postanowisz, zrozumiesz?

A potem pewnie wrócisz do szarej rzeczywistości i wszystkie Twoje pomyły znów zostaną przysłonięte przez rzeczy rzekomo ważniejsze.

Tydzień minął stanowczo za szybko, nie zdążyliśmy nawet zjeść wszystkiego, co przywieźliśmy. Jednak za ten krótki wyjazd mogłabym oddać cały miesiąc wakacji, a może nawet i dwa... Jak do tej pory, po powrocie, robię niewiele, głównie pracuję. Załapałam się też na dawanie korepetycji, zawsze wpadnie parę groszy.

Następny wyjazd planuję na końcówkę sierpnia, w zupełnie inne rejony, zupełnie inny klimat, ale oby był równie udany.


29 komentarzy:

  1. Dobrze jest znaleźć czasem miejsce, w którym znajdziemy ciszę. Oderwiemy się od rzeczywistości. I oby Twój powrót nie przysłonił tego, co sobie tam, być może, postanowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję. I jak do tej pory, zrealizowałam większość postanowień.

      Usuń
  2. Odpoczynek jest bardzo ważny, a jak się jeszcze odpoczywa w miejscu, w którym czujemy się dobrze, to już w ogóle :) Warto, aby każdy człowiek miał takie miejsce, w którym po prostu możemy naładować swoje akumulatory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można powiedzieć, że czuję się tam jak w domu ^^. Akumulatory naładowane, przynajmniej na jakiś czas, oby jak najdłużej.

      Usuń
    2. A potem wszystko i tak wróci do szarej rzeczywistości...

      Usuń
    3. To będzie powód, aby ponownie gdzieś odpocząć ;-) Może jednak starczy sił?

      Usuń
  3. Zdaje sobie sprawę z tego, że i psychiatra się może mylić, jednakże jest ona jedyną osobą, która od 7 lat powiedziała, co może mi dolegać i coś z tym robi. Zaufałam jej, ponieważ nie chce faszerować mnie kolejnymi dawkami leków, tylko skierowała mnie na psychoterapię. A po tym co powiedziała, zaczęłam szukać w necie i... śmieszne, bo większość objawów się zgadza. Pytałam też mamę, tatę, koleżanek. I może faktycznie mam nerwicę? Nic nie tracę : ))

    Piękne zdjęcia umieściłaś : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami trzeba się gdzieś wyrwać,zostawiając rzeczywistość za sobą. To pomaga,ładuje baterie. A zdjęcia są przecudowne,aż chce się spakować i wsiąść a jakiś pociąg ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zdjęcia nie są niestety robione przeze mnie, ale przez moją przyjaciółkę. Na pewno ucieszy się, że się podobały. ^^

      Usuń
  5. To jezioro, tak? Boże jak cudownie, chcę tam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezioro Raduńskie. Polecam ^^

      Usuń
    2. Dopisuje to miejsce do listy "namówić rodziców" :D

      Usuń
  6. świetne zdjęcia, naprawdę ;p co ty masz z tym zombie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Co ja mam? Chcę uchronić ludzkość przed zagładą. Wstęp jest na razie tylko po to, żeby sprawdzić, jak to wszystko wygląda. Niedługo zajmiemy się tym na poważnie.

      Usuń
  7. Czasami trzeba :) Gorzej jeśli coraz częściej potrzebujemy tego czasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne takie czasami czeka mnie pewnie dopiero za rok, więc mam nadzieję, że jakoś przetrwam do tego czasu.

      Usuń
  8. Zdaje się, że czytałam tę notkę, ale nie skomentowalam xD
    Z czego dajesz korki? :) u nas komarów wcale jakoś nie ma, już drugi rok. Aż dziwne, bo kiedys zżerały człowieka żywcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z matmy, oczywiście ^^
      No cóż, mnie chyba zjedzą, jeśli tak dalej pójdzie...

      Usuń
  9. Odpoczynek jest ważny, dobrze jest znaleźć miejsce, które pozwala nam się wyciszyć. Potem możemy wrócić i wcielać w życie wyśnione marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czasami po prostu mamy ochotę się odizolować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. I czasami taka izolacja może dać bardzo pozytywne efekty.

      Usuń
  11. Człowiek potrzebuje oddechu, wytchnienia. Czasami chcemy odejść, zamknąć się w pomieszczeniu, gdzie nikt nas nie znajdzie i poukładać wszystko.
    Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem trzeba zostać z sobą sam na sam.
      Dzięki. Co prawda robiła je moja przyjaciółka, ale na pewno ucieszy się, że się podobają.

      Usuń
  12. Uwielbiam takie chwile, kiedy można zostać sam na sam ze sobą, swoimi myślami, marzeniami. Ale one są magiczne w cudownych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest mieć swoje magiczne miejsce, do którego czasem można wrócić.

      Usuń
    2. U mnie akurat sprawa wygląda tak, że w górach wręcz uwielbiam czasem udać się na choćby chwilę w samotności. A nie mam gwarancji, że tam wrócę :)

      Usuń
  13. Uwielbiam nature, tam odnajduje spokoj ducha;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem raczej dzieckiem cywilizacji, ale świeże powietrze, zieleń i woda od czasu do czasu są wskazane. :)

      Usuń