niedziela, 6 maja 2012

Ohayo!

Witam wszystkich przekierowanych tutaj z mojego starego bloga, a także potencjalnych nowych czytelników. Tak, to ja, ta sama Emi z miedzy-wiezowcami.

Wiele mnie kosztowało pozostawienie bloga pisanego przez cztery lata na onecie, ale jeszcze bardziej denerwowały mnie problemy z tym serwisem. Mam nadzieję, że jakoś się tutaj zadomowię i zostanę na kolejne lata.

Styl i tematyka notek raczej nie ulegną zmianie - wciąż będę pisała pamiętnik - jednak być może od czasu do czasu zdarzy się post nieco od tego odbiegający. Nie mam zamiaru ograniczać swojej radosnej twórczości.

Zapraszam do czytania!

Żyję dla tych chwil, kiedy bierzesz haust powietrza 
I krzyczysz: Chwilo, proszę, bądź wieczna!

4 komentarze:

  1. Zgłaszałaś swojego bloga (jeszcze wtedy z onetu) do oceny na Wszechstronnych. Niestety nie poinformowałaś nas o tym, że przeniosłaś się na blogspot. My właśnie też to robimy i zobaczyliśmy twoją informację, że znajdziemy cię tutaj. Przymrużylibyśmy na to oko, gdyby nie fakt, że nie masz naszej ocenialni w linkach. Czy dalej chcesz być oceniona, czy mamy cię usunąć z kolejki?
    http://wszechstronni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohayo, Emi : )
    Widzę, że i Ty rozgościłaś się na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w favikonie jest Shin z Nany? : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, po tym co robi onet, już nic nie jest dziwne.

    Shin, moja druga ulubiona postać z Nany. :)

    OdpowiedzUsuń